Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Budak yang menetapkan poll di Facebook berkata "Jika saya mendapat 1000000 follower saya akan membuat 150 Pokemon tatu di belakang saya!" Dia terpaksa bersembunyi selepas gagal untuk menunaikan janjinya.

Budak yang menetapkan poll di Facebook berkata "Jika saya mendapat 1000000 follower saya akan membuat 150 Pokemon tatu di belakang saya!" Dia terpaksa bersembunyi selepas gagal untuk menunaikan janjinya.



Ecuador muda mengambil keputusan untuk membuka satu group di Facebook di bawah nama ° If I get 1.000.000, I , José Romero, will tattoo the 151 Pokemon on my back ". Tetapi dia tidak akan membayangkan bahawa cabaran akan menarik beribu-ribu pengikut di seluruh dunia yang telah bersedia untuk menyokong beliau dalam mengeksploitasi beliau. selepas 24 jam, 50,000 orang telah telah menyertai kumpulan budak bengong itu. Selepas itu dia kecut perut dan terus tutup akaun FB dia..huahaha.
Para pengikut groups tersebut kecewa..

0 comments:

Post a Comment

Post A Comment Using Facebook Account

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...